sábado, 15 de noviembre de 2008

Musikaren mundu zoragarria!



Aste batzuk pasatu ondoren, berriro hasi naiz nire Blogarekin pentsatzen. Arazoa ez da ahaztu naizenik, izan ditudan zailtasunak baizik. Egia esan gaia aukeratzeko orduan bi aldiz pentsatu barik hautatu nuen, baina gero lanean hasterakoan, hezkuntzarekin lotzea oso zaila zela konturatu nintzen, beraz beste modu batera bideratzea bururatu zaidan eta espero dut ondo egotea eta denon gustokoa izatea.

Nire ideia musikaren historia orokorrean aztertzea da, piskat gainetik begiratuta, hau da, antzinako talde ospetsuak gaur eguneko abeslaririk famatuenekin alderatuz, gaur egungo musikari lotutako albisteen berri ematea, eta piskat musikari buruz zerbait gehiago erakustea.

Besterik barik, hemen izten zaituzten nire blogarekin, eta pasatzen den bakoitza, espero dut zerbait berria ikasi ahal izatea nire artikuluetatik!!

No hay comentarios: